Fix och trix

Just nu håller jag på att lägga över alla mina bilder på CD skivor, jag måste nämnligen lämna in min dator för den är jätteseg. Tycker sånt här är så tråkigt men det är skönt när det är gjort. Det ligger CD skivor och anteckningar överallt, måste ju ha koll på allt också.

Senare i dag ska jag vara hundvakt åt lilla Mollan, får åka ut till Storeö och gå en promenad med henne, sen tror jag att jag tar med henne hem hit för då kommer Ida och Hanna för vi ska spela Skipbo, ett nytt kortspel dom har lärt mig.
I eftermiddag ska jag fika med Emma och några till, vet inte vilka :) Sen blir det friskis kl 19.
Nu har ni fått hela min dagsplanering hoppas ni har hela dagen planerad :)



Mollan jag ska ta hand om i dag!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0