Kalasdags!

Har haft en härlig morgon, jag gick upp kl 7.30 för att skjutsa Erik ut till golfbanan. När jag kom hem så gick jag en promenad, när jag kom hem så åt jag en typisk söndagsfrukost innehållande kokt ägg, te, fil och flinor och mackor :)
Hade precis min kompis Viktoria här på ett litet besök, vi satt och pratade en sväng i soffan för båda vi va rätt sega. Det ska väl märkas att det är söndag. Sen gick vi bort till willys, jag skulle köpa en liter mjölk åt mina svärföräldrar.

Sitter och väntar på att Erik ska ringa igen så att jag kan komma och hämta honom. I eftermiddag ska vi på kalas ute på Storeö hos Håkan och Cino. Det va ett tag sen det va kalas så det ska bli kul att träffa alla igen.

Vad ska ni hitta på i dag?

Kram

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0