Måndagsångest!

Jaha då har livet börjat på riktigt igen, Erik har börjar jobba och jag får ångest för att jag inte har något.
Va på arbetsförmedlingen innan i dag och visade upp mitt arbetsintyg och då kläcker dom ut att jag ska visa mitt gymnasiebetyg också så det är bara och finna sig i det och åka tillbaka dit i mån igen.
I mån ska jag också skriv ett bas CV, just nu har jag bara två stycken som är mer specifikt till det arbete jag har sökt.
Sen ska jag börja ringa.....dagisvikarie, Lernia, mataffärer, hemtjänsten... man måste ju få något nånstans.

I dag ska jag börja träna regelbundet igen. Bp, handboll och friskis. Ska bli väldigt skönt att komma igång.

Har iallafall haft en väldigt härlig semester trots att vädret inte har varit det bästa alla dagar.

Kram och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0