Morgonpromenad!

Har gått en promenad nu på morgonen och tyckte det va väldigt skönt, ska bli min nya vardagsrutin!
Annars så händer det inte jättemycket i dag, jag ska till Chili Thai och äta lunch i dag med Ida och Frida och innan det går jag och Ida runt i affärerna på stan och se om man kan köpa något, men jag handlade ju endel i Stockholm så ska nog hålla i pengarna lite :)

Ska strax fila mina fötter och efter de ta dammsugaren och dammsuga upp några råttor :)

Det börjar ett nytt pass på gymmet i dag som jag ska gå på, funk heter det. Det är en blandning av street, jazz och nån mer dans. Har alltid velat gå på nån dans och nu får jag chansen så hoppas att det inte är för svårt :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0