Ny katalog!

I dag fick jag hem den nya IKEA katalogen, har tyvärr inte hunnit titta i den så mycket bara för jag har varit på stan heela dagen. 2 fikor på cecil och ett lunchbesök på chili thai hann jag med :)

Jag har fått riktigt inredningsabstinens nu. Jag vill göra om allt i våran lägenhet. Måla om i vardagsrummet, möblera om i sovrummet och fixa iordning i garderoben. Jaja får jag ta tag i senare. Har iallafall fått min resormadrass såld i dag till en som behövde den mer än jag :) Stommen får jag slänga på tippen.

Nu ska jag ta en dusch sen hoppa ner i sängen och sova. Imorgon ska jag upp tidigt och storstäda hela lägenheten!

God natt på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0