Resa

Är så sugen på att åka iväg på en utomlandsresa. Skulle va härligt och ligga där på en madrass på stranden och sola sig lite sen gå ner till havet och ta ett dopp.
Men just nu är det nog inte riktigt rätt tillfälle, jag är arbetslös och måste vara tillgänglig för att arbeta nästan vilken tid som helst på dygnet. Får helt enkelt skjuta upp de där utomlandsdrömmarna.

Äntligen fredag i dag! Jag ska ner på stan sen och kika in i en färgaffär, ska fråga lite om målning och så. Sen ska jag bort till ICA Maxi och handla lite.

Kommer ni ihåg att jag anmälde mig till ett lopp som ska hållas till i Malmö 1 september? Jag ska iallafall inte vara med på det längre. Jag har så mycket nästa vecka och sen ska jag jobba på onsdag så hellre jobb faktiskt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0