Storstädning. Träning. Sushi

Det är ungefär det jag har hunnit med i dag. Just de va ju på arbetsförmedlingen innan också. Blä.

Ser fram emot helgen då ska jag och Erik åka upp till storstaden och bara mysa. Coldplay på lördagen men vi ska hitta på mycket mycket mer. Äta gott på restaurang, shoppa massa fina kläder, mysa på hotellet och gå promenader. Det är skönt och komma bort ibland och få se lite annat än gamla vanliga Storgatan här hemma. Men vet ni.. jag tycker faktiskt att det är himla skönt att komma hem sen igen.

Sitter här och mår lite illa. Efter vi hade ätit på restaurang Japan i kväll så åkte vi upp till godishuset och köpte en påse godis var. Nu mår jag sådär jobbigt illa igen och tänker varför åt jag massa godis nu när jag har varit duktig och tränat. Men tror jag ska ner på gymmet i mån och träna lunchpasset.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0