Varför har jag sånt sötsug?

Kan någon förklara för mig varför jag är sugen på godis, chips och kakor hela tiden? Och jag är ju inte en sånn som bara kan motstå det utan jag äter ju också, tycker det börjar bli riktigt jobbigt faktiskt. Så from i mån ska jag inte äta så mycket som jag har gjort denna veckan.
Det är inte så kul när man har varit och tränat ett pass och känner sig lite nyttig då slänger man sig på chipspåsen som råkar ligga uppe i skåpet. Ne nu är det slut på detta!

I kväll har Erik och jag legat i soffan och tittat på Kristallen 2009, vad glad jag blev när Carina Berg vann årets kvinnliga programledare. Hon är verkligen supercool!

Puss och kram på er därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0