Vuxenpoäng!

I går skaffade jag mig lite vuxenpoäng, jag va nämnligen med svärmis på Tupperwareparty. Herregud vad grejer det finns men jag shoppade faktiakt två saker en påläggsburk och en brödkorg. Tycker det är kul att gå på massa sånna party, man får ju massa god fika också ;)

I går fick jag ett mail om att jag kan komma upp till Jönköping på uppropet för kursen kriminologi. Jag är ju tyvärr res 6 men hoppas att inte allt folk kommer så att jag kan ta den platsen istället. Det är bara att hålla tummarna.

Nu ska jag fixa iordning mig sen ner på stan och lämna ut CV.

Ha en bra dag i solen :)



         

Här är mina fynd jag hittade på partyt i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0