Hemmaspa.

Har haft det lite lyxigt nu på morgonen. Det började med att jag och Carro va nere på sunny side och solade oss lite. Sen gick jag hem och då såg jag att mina IFORM tidning hade kommit, tycker man får många bra tips och recept i den. I like it :)

Nu har jag precis haft lite fot och handspa. Jag använder mina produkter från Mary Kay som är superbra. Skulle vilja ha hela Mary Kay serien men det får man köpa när man vill unna sig något riktigt riktigt extra :)

Ska äta lunch nu tänkte jag, i dag blir det varma mackor med kantarellstuvning.

Ha en bra dag.


                                                            


                                                  

Kommentarer
Postat av: Linda

båtarna :)

2009-06-04 @ 15:56:48
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0