Otursdag...igen

I mån är det FREDAGEN DEN 13:E igen, förra gången den dagen var så backade jag ju in med bilen i en annan bil och fick lite skrapsår på den. Hoppas att jag klarar mig från otur i mån :)

Ser fram emot helgen. Imån ska vi ju ha avslutningsfest med handbollen, äta lite gott, leka lekar och umgås. Vi är ett härligt gäng faktiskt. 
På lördag ska jag, Lisa, morfar och hans Carin åka till Jkpg på bomässa, va ju för inte så längesen på mässa i Gbg och tyckte det va väldans trevligt och nu ska jag på mässa igen, tackar jag inte nej till. 
Design Simon&Tomas kommer dit, Sommartorps-Ernst och bygglovsmatte kommer dit och visar deras kunskaper, ska bli intressant. 

Söndag blir nog en lugn dag, har inte kommit på vad vi ska göra den dagen än.

I dag har jag tränat BP, va så längesen jag tränade det nu och på lördag kör vi det nya kvartalspasset, men kan ju tyvärr inte gå då så på måndag blir det nytt. Ser jag fram emot.

Ha det underbart





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0