Den frivilliga golfaren!

Hej.

I dag på min lediga fredag har jag varit på golfbana och prövat på och slå lite, har varit med Erik förr men i dag fick jag lite proffshjälp av Bånge.

Det gick hyffsat bra i dag bara att jag har slått upp hela vänsterhanden så nu har jag massa plåster :)

Jag ska anmäla mig till  gröna kortet kursen, men nu i maj hade jag lite annat planerat så det får bli en kurs i juni istället. Ska bli spännande.


                          

Ser det lovande ut? Lite träning så ;)




I kväll ska jag följa med syrran på en garagefest här i stan, låter ju trevligt, det skulle visst vara liveband också, Coverfunkers kommer dit och spelar.

Vad ska ni hitta på i kväll?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0