1 årsjubileum!

Grattis bloggen! I dag fyller du 1 år. Hoppas du har fått något vettigt ur mig på dessa 12 månader. Ska fortsätta att blogga tills jag har intresset uppe!

I går va det trettondagsafton, den firade vi genom att hyra en film och köpa en påse godis. Tror aldrig att jag har hittat på något på den dagen men det är ju skönt att man är ledig sådär mitt i veckan iallafall. Nu jobbar man två dagar sen är det helg igen! Pappa kommer hit i helgen och så är det KM också. Ska försöka hinna med så mycket som bara är möjligt.

Ha det super så hörs vi snart igen! Kram

Kommentarer
Postat av: carruuu

hej gumman. saknar dej som en toka. Men kommer hem om 1 månad ca igen.. maddes mage växer ju så de knakar ;) PUSS LOVE YOU

2010-01-10 @ 01:12:08
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0