Bakdag!

God kväll!

Hur mår ni där ute? Just nu mår jag prima men har haft lite huvudvärk de senaste dagarna men när jag har fått lite kaffe i mig så har värken nästan försvunnit, tror att kaffeberoendet börjar smyga sig på och det är nått som jag faktiskt verkligen inte vill ha!

I går var jag i Eksjö på förmiddagen på rättegång. Fallet var olyckan i somras. Har aldrig varit på en rättegång innan så tänkte att det skulle vara lite intressant men det blev förstås lite känsloladdat när de skadade skulle berätta hur det hade gått till och när mamma skulle vittna, ingen rolig sits inte. Blir bara så himla förbannad på den jäkla kärringen som körde bilen. Virrigare person får man ju leta efter. Hoppas bara att hon får det fängelsestraff som hon förtjänar!

I dag har jag jobbat. Dom är så söta alla barnen, det är ganska kul nu också för äntligen har nästan alla barnen lärt sig vad jag heter, det tyder ju på att jag har varit där ganska längre förstås. Känner mig uppskattad!
I morgon har jag inget jobb så då har jag planerat en bakdag. Tänkte baka bröd, kanelbullar och kladdakaka i form. Skönt att ha lite att bjuda på när man får fikagäster (händer ju inte så speciellt ofta men ibland så) :)

Kl 20.00 ska jag iväg och träna friskis! Så nu tänkte jag byta om till mina träningskläder.

Ha en trevlig kväll allihop!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0