De va de!

Hej!

Håller på och städar ut julen! Så himla skönt. Nu vill jag inte se en tomte mer, för jag vill ha sommar och sol och koskit i hagen :) Varför är man aldrig nöjd, när det är sommar längtar man till vintern och tvärtom. Fast jag måste nog erkänna att jag är en sommarmännsika ändå. Jag föddes ju mitt i sommarn så det är väl inte så konstigt :)

I går va det lite fest, men det dröjer nog länge till innan jag går till hotellet igen. Sa jag förra gången jag va ute också men alltid samma folk. Ne tacka vet jag sommarhalvåret ( nu kom det igen ) då man kan gå och sätta sig på verandan och äta lite gott och dricka en och annan kall!  

Förresten såg ni Let´s dance i fredags? Jag såg bara lite i slutet för pappa va här och då måste man titta på på spåret istället, men lika trevligt det programmet, speciellt när det är några roliga som tävlar. Men åter till 4:an. När jag såg byggWille dansa så höll jag på att dööö av skratt. Han är ju för skön. Sina spankningar på rumpan va ju ändå bäst. Ja herregud!

Ne nu ska jag strax börja med maten sen vankas den sista julgympan på friskis kl 17.

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: carruuu

haha julgympa fortfarande gud de känns som ja gått i skolan flera veckor o att jul var för en månad sen. precis bring summer in daaa house höhöh.. Håller med om wille men gillade claudia och molly hittills hehe PÖSS

2010-01-10 @ 18:10:31
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0