Fiskelycka!

När vi kom dit i dag på morgonen så hade Erik och johan redan fått upp 2 gäddor! Därfter kom napp efter napp. Det slutade med 3 gäddor och två abborrar!
Själv så va jag inte så delaktig i fiskeriet. Jag stog mest och tjabbade med mina kära svägerskor och drack kaffe och åt bullar. Men det har varit en riktigt härlig dag. Solen är ju underbar!

Vad ska vi mer hitta på i dag? Erik är och jobbar nu men sen får vi väl ta och hitta på något. Tror jag ska träna friskis kl 17. Lite mat behövs väl också kanske. Funderar på om man ska börja komma in lite i vardagen igen och göra matsedel och veckohandla. Allt blir så mycket smidigare då när man redan har allt planerat!
Ska försöka klura ihop en liten matsedel nu tror jag.

Kram på er sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0