Shoppinglycka!

Varför blir man så himla glad när man bara har fått köpa på sig några klädesplagg?!
Jag va iallafall nere på stan innan och kikade in hos Emma på hem&vila, jag kom därifrån med 5 plagg :) Det bästa av allt var att det va rea!
Efter det gick jag in på HM och där hittade jag designunderkläder till väldigt bra priser (50% rea) så där fyndade jag också lite.
Dessutom ringde dom från förskolan innan och erbjöd mig jobb i två veckar framåt så det tackar jag inte nej till, det var lite därför jag köpa det på HM också bara för att jag hade fått jobb :)

Nu ska ni få frossa i mina fynd.

Ha det super!

                                   

                                    


                                   

Kommentarer
Postat av: c

asss fina jeans!!!!!

2010-01-12 @ 12:16:22
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0