Slog mitt lilla huvud!

I går på matchen hade vi riktigt otur på skadefronten. det börjar med att våran målvakt Gry räddar en boll med foten och stukar till den så då får vi släng in Ida i mål, men det går ju alltid bra när hon gör en och annan fantomräddning ;)
Efter ca 10 minuter så är vi i anfall och då satsar jag på en spelare och hon slänger runt mig så att jag smäller i bakhuvudet ganska rejält. Jag får inte så jätteont i huvudet just då men ser lite sämre så jag spelar första halvlek ut sen bestämde vi att jag skulle sitta på bänken i andra. Men fler och fler skader kommer så jag spelar väl de sista 15 minuterna i andra med. Men det slutar med förlust för våran del men jag skyller på oturen i det läget. Hade vi haft alla våra spelare med och vi hade fått vara hela så hade vi kunnat ta dom, det gjorde vi ju förra match. Så jäkla bra är dom inte!

På hemvägen så smög sig illamåendet och huvudvärken på men som tur va så va det inte så illa så jag spydde. Men i dag är jag hemma från jobbet och vilar mig iallafall. Kanske inte är så fel.
Läste nyss på internet att man ska åka till sjukhuset och kolla så att man inte har fått en blödning, får se om vi
åker in sen.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0