Söndagsåkning!

Nu tror väl ni att jag har varit ute och åkt skridskor eller något sådant men nej nej så är inte fallet! Erik och jag har åkt runt i byn och tittat på massa hus. Man blir ju allt lite sugen på att ta tag i hammaren och bygga något eget, men det lär nog dröja ett tag till iallafall.
Jag va förresten inne på hemnet.se innan och kikade lite också. Sökte mig till Stockholm och de fina kvartererna som Danderyd, Lidingö och Ekerö, den dyraste villan/herrgården jag upptäckte i dag kostade 20 000 000 kr!! ja dom rika dom kan om man säger så.

Just nu håller jag på att laga mat. I dag blir det potatismos och ungsstekt falukorv. Måste nog säga att det är en av mina favvorätter faktiskt. Supernice :)

I kväll blir det träning med F&S, och självklart söndagsfilmen med Johan Falk! 




                                        
                                                 Ser det inte läckert ut ;)

Kommentarer
Postat av: CARRU

falk e king, du e king också! ;)

2010-01-24 @ 17:26:39
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0