OJ!

Herregud, när jag kollade in min statistik nyss på hur många som läser min blogg varje dag så fick jag en chock, Hehe :)  65 st va det som va inne på min blogg i går. Jag brukar ju typ ligga på 10-20 st varje dag.

Vilka är ni som har fått upp ögonen för mig?

Haft en bra men kort helg. I lördags va jag i Ullared och shoppade loss, hade inte ens tillräckligt med pengar på kortet så fick lägga tillbaka massa. Därför vill jag åka dit igen :)  
I går sov jag hela dagen nästan, jag va tvungen att förbereda mig inför nattens jobb men känner i dag när jag vaknade att det va behövligt för är inte alls lika trött på måndagen som jag brukr va!

Nu kommer snart Erik hem då ska vi äta spagetti och köttfärsås.. Mums!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0