101020- Första snön!

I kväll kom den... första snön och det är inte lite heller, ca 7 cm tror jag nästan. Men det är väldigt blaskigt och tror att den kommer att försvinna lika snabbt som den kom. Hösten va ju så fin som vi har haft nu!  
Men man kan omöjligt börja tänka på att julen snart är här ändå, det är v 42 nu. Bara 10 veckor kvar av det här året! OJ!

Nu ska jag hoppa i sängen och läsa min bok som handlar om en tjej som bor i sin bil utanför IKEA och inte betalar för någonting hon gör!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Issa

Haha..Va är det för bok??? Titel?? Låter helskum men rolig så den vill jag läsa=)

2010-10-22 @ 22:28:33
Postat av: Anonym

den heter "borta bäst", en annan bok som jag tycker du ska läsa är Mia skäringers bok "dyngkåt och hur helig som helst" påminner lite om dig. höhö. har den om du vill låna!

2010-10-23 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0