Ändrade planer!

Helgen som kommer skulle jag och Erik åkt ner till pappa i skåneland, men det blir ändrat. Erik ska ut med sitt jobb på fredag för att avtacka sin chef så pappa kommer hit istället!
Hade sett fram emot att åka ner dit för vi skulle åkt till Köpenhamn på lördagen men får ta det en annan gång. Huvudsaken är ju att jag får träffa pappa ! ♥

Annars har det varit en lugn helg, jobbade över i fredags 14-22 så jag tvingade Erik att städa under den tiden och vet ni vad han gjorde? Han hade dragit ut skärbrädan och skulle ner och torka lite under spisen och reser sig upp och slår brädan mitt i pannan. Värsta jacket. Håkan va här och plåstrade om honom och när jag kom hem hade han en rejäl bula. Jag hade nästan tyckt att han skulle åkt in med det men han sa att det inte va så djupt så jag får väl lita på honom. Tycker iallafall att han kan åka upp till sjukhuset i mån så dom får kolla på det!

Nu ska jag hoppa i sängen, upp kl 5 i morgon, har en underbar fm vecka framför mig ;) men det innebär iallafall att jag får träna hur mycket jag vill på friskisen :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhheey då får ja träffa greven med andra ord va ;)

2010-10-25 @ 15:36:29
URL: http://cocojamboo.wordpress.com
Postat av: anna

Klart du får :)

2010-10-25 @ 15:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0