Hmmm

Lördagen blev lite mer fest än vad jag hade planerat! Linda jag och Ida åkte ut Anton där vi skulle spela massa kortspel och självklart skulle vi spela spel där man va tvungen att dricka. Förstår inte varför man alltid ska spela sånt. Släng upp en vanligt hederligt monopol istället! Mycket roligare jag lovar er!
Jag drack iallafall upp min vinflaska sen tog vi taxi in till hotellet där jag träffade Emma och hon gav förslaget att vi skulle shota, en lakrits och en baja päron senare så va jag gladare än vanligt ;)
jag stod iallafall ut tills kl 1.00 då vi gick och köpte en kebabrulle. Jag tror att jag åt upp lite mer än hälften sen vände jag på klacken och gick hem.
Vaknade söndag vid lunchtid ungefär men somnade om och sov till kl 13 :)

Vi va ute och kikade på Fridas och Ronnys nya hus. Det va jättefint och kommer bli ännu bättre när de har fått in lite möbler! Vi bestämde att vi skulle ha tacokväll där snart!
I dag ska jag luncha med Ida och Linda, Linda åker till Egypten i eftermiddag och påbörjar sitt nya jobb som reseledare för Fritidsresor!

Hoppas ni har haft en bra helg och kommer få en bra vecka!

Kram


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

Haha du o ja ska fasen också shotta next time ;) O äta upp HELA kebabrullen ;)

2010-10-18 @ 12:00:36
URL: http://cocojamboo.wordpress.com
Postat av: anna

det ska vi inte, jag ska bli nykterist :)

2010-10-19 @ 10:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0