Lördag 22.25...

God kväll mina vänner!

Hoppas ni har haft en bra helg än så länge. Min har varit lugn och skön. I går va Hanna och Sofie här och åt tacos och tittade på Idol, alltid lika trevligt att umgås med dom. Carro va förbi en sväng också. Sen kom Erik hem lite rund under fötterna men somnade nästan lika snabbt som han kom in genom dörren :)

I dag va jag och Sara borta på Vallen, där va det utställning för fulla muggar. Föreningen fyller 80 år i år och det firas med dunder och brak. Vi ska t.ex fixa ett skyltfönster som ska visas upp på julskyltningen. Vi plockade på oss lite gröna grejer som vi tänkte visa upp. Det blir nog lyckat.

Ska strax gå och lägga mig bredvid min käraste. Vet ni att vi snart hållt ihop i 3 år och jag är lika kär fortfarande om inte mer, han är för go min lille ERIK 

Puss och go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0