Min trerättersmiddag!

Här kommer resutatet av min middag i går! Titta och njut ;)



                            
                                                  Tigerräkor med avokado och mangosallad


                             
                                               Ryggbiff med potatistoppar och rödvinssås




  
                                        Vaniljpannacotta med varm hallonsås

Det va faktiskt första gången jag gjorde pannacotta och jag va lite orolig på hur den skulle bli men när jag tog första skeden så blev jag helt salig. Det va den godaste jag har ätit och konstistensen va perfekt.
Det är ju inte första och sista gången jag gör pannacotta säger jag ju men tur är ju att man kan variera den i så många olika smaker! :)

I dag har jag och Erik plockat lite här hemma. Ställt ner grejer i förrådet och städat lite på altanen och balkongen så nu är jag redo för all snö som förhoppningsvis kommer i år också!
Kl 16 vankas det middag ute på Storeö!

Ha en skön söndag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0