Good Juuul!

God jul kära vänner.. Hoppas ni har haft en mysig och go högtid! Själv firade vi bara två dagar vi, 23:e och julafton! Juldagen hade vi slappdag med sovmorgon och promenad. Kvällen bjöd på lite party ute i Sjövik som slutade med utgång till hotellet.

Fick ni något fint i julklapp då? Jag fick massa fint t.ex grejer från jelly bean, en glassmaskin, öronhängen och pengar!

I dag har Hanna och jag varit nere på mellandagsrean. Jag köpte en bh, en t-shrit, linne och ett halsband! Billigt va det också :)
Erik är uppe på Withalaskolan och revyrep. Han ska vara scenarbetare i år och övandet har börjat med stora steg. Ska bli spännande och se honom på scen framöver.
Nyårsafton ska vi fira med ca 7 par till. Vi ska ha en liten innebandy turnering på dagen sen blir det plockmat och lekar på kvällen i väntan på det nya året!

Mitt nyårslöfte i år kan ju vara att skriva mer på min blogg men också att vara mer hälsosam ;)

Nu ska jag slänga mig i soffan igen!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0