Julklappar..........

julens stooora mysterium = vad ska man önska sig i julklapp och vad ska man köpa till de andra?
Som tur är så har de flesta jag ska köpa till sagt något vad de önskar sig men jag då! Jag kommer inte på så mycket i år. Bara lite småssaker, jag får väl helt enkelt önska mig pengar och köpa det jag behöver när jag kommer på!

Har ni sett ute, snön har kommit i natt :) hoppas den får ligga kvar nu till jul! Alla drömmer väl om en vit jul?

Har börjat skolan nu igen, tycker det är skönt att vara tillbaka igen och få lära sig massa nya saker, två prov återstår sen har vi redan gjort 1 termin! Sedan får vi ett välbehövligt jullov!




                              

På fredag ska vi bjuda hem vårt kryssningsgäng så ska vi ha lite glöggmys!

Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0