juuuuullooooov!

Äntligen färdig med alla prov och inlämningar för den här terminen! Är riktigt nöjd med vad jag åstadkommit :)
Jag är värd ett jullov!

Sitter just nu och slevar i mig lite stroganoff och vitkålssallad. I eftermiddag bär det av till skåne och pappa och Rosa! De ska byta lägenhet så vi ska hjälpa dom att bära lite kartonger. Vi ses inte innan jul heller så vi ska nog ha lite lilljul också :) Om jag får bestämma!
Musikhjälpen är ju igång nu! Jag har inte skänkt några pengar ännu men jag ska önska en låt när jag kommer på en riktigt bra en :) Förra året spelade de ju min och sa min hälsning på radion! Rooligt!
Har varit och kört CX i dag! Börjar komma in i det nu och känner att det verkligen tar, bra träning det därra ;)

Nu ska jag äta färdigt men ha en bra helg min vänner!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0