30 årskalas.

För er som undrar hur det gick på Eriks kalas så kommer det lite bilder här :)

    Födelsedagsbarnet.


                                     

Vi bjöd på 3 olika sorters pajer som blev riktigt lyckade faktiskt och till efterrätt så blev det glass med hallon. Släkten som va här va nöjda.


Jaha då va det påsk igen. Det va ett tag sen jag firade det för förra året va jag i thailand och där blev det ju direkt inget firande. Så det ska bli riktigt roligt i år. En anledning till att man får äta mycket mat och godis :)
Det blir nästan ett kalas varje dag nu så i kväll ska jag vila upp mig med att bada badkar.

Vad ska ni hitta på i dag?

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0