en helt vanlig tisdag!

I dag har det inte hänt något direkt annorlunda. Jobbade til kl 14 efter det åkte jag och Erik ner på stan och åt årets första kulglass, lika mumsigt som alltid :)

Har tränat BP i dag också, långfredagen va senast jag gjorde de så lär nog ha lite träningsvärk i morgon men det är ju bara skönt. har varit en sväng på Maxi också, behöver verkligen storhandla men det får vi göra när lönen kommer och det gör den ju i mån Jippie!
Måste hålla i pengarna lite nu, känns som att jag har handlat som en galning de sista veckorna.

I mån är det onsdag då ska vi troligtvis ut till golfbanan och göra några svingar :) har jag sagt att jag kanske ska börja spela golf, tar nog gröna kortet i sommar. Väldigt bra rabatt nu så det är bäst att passa på :)

Dax för sängen upp kl 5 i morgon, bläääääääää

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0