Härlig dag!

Den här lördagen började med en ganska lång sovmorgon, jag gick upp kl 10 men det va jag värd efter att jobba en fm vecka och gå upp kl 5 varje morgon.

I dag har jag haft fullt upp nästan hela tiden, va nere på stan en sväng på fm och gick i lite affärer shoppade dock bara en tröja på gina men måste spara mina pengar :)

Va hemma kl halv ett då låg jag en sväng på balkongen och solade. Kl 14 va det dax för en spaeftermiddag på badhuset. Det va superskönt vi fick pröva olika Mary Kay produkter till både händer, fötter, kropp och ansikte så nu är jag len som en barnrumpa :)
Nu är jag faktiskt ganska trött men ska på fest i kväll så hoppas jag piggnar till. Jag och Emma ska på trippel kalas, tre tjejer som fyllt 20 år ska ha party.

Sitter här nu färdigsminkad men ska snart ta tag i plattången och platta till håret. Sen ska jag bestämma vad jag ska ha på mig så jag får vara beredd på att byta typ 20 ggr :) typiskt tjejer.

Vad ska ni hitta på i kväll?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0