Andra advent...

...och vi har precis tittat klart på "Vem kan slå Filip och Fredrik". Jag som alltid hoppas på att dom ska vinna va lite orolig i dag när Anna kom igen i de två sista tävlingarna, men man kan alltid lite på Filip och Fredrik som vann sista med nöd och näppe.
Annars har jag haft en bra helg nere i Skåne och Danmark. Det va mysigt att gå inne på Tivoli och titta på alla fina ljus och tomtar. Jag har fått julstämning. I dag när vi skulle åka hem så stannade vi till på köpcentret väla där vi handlade lite julklappar så nu är jag så gott som färdig med allt!

I morgon är jag ledig och jag funderar på att göra lite köttbullar inför julen. Det är gott att ha i frysen och ta fram till rödbetssalladen.

God natt på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0