julen är över

Visst känns det konstigt när julafton har varit?! Allt man har fixat och grejat med inför den stora dagen är liksom borta nu. Tycker nästan att förberedelserna innan julen är mysigast. Man går  och räknar ner med hjälp av paketköp, julkortsskrivning och tomtar i mängder.

I går va ju iallafall den stora hemvändardagen och självklart va vi på hotellet! Förfesten bjöd frida på och där va det sällskapsspel och snacks på menyn.
I dag mår jag hyffsat bra lite trött bara efter ett julgympa med friskisen som jag envisades med att gå på. Men fick ju sova lite iallafall, det började ju inte förrän kl 11.

I mån är det en helt vanlig söndag fast ändå inte... För vi är ju lediga på måndag! Veckan bjuder på planering av nyårsafton och mellandagsrea!

Hoppas ni har haft en mysig julhelg, nu ska jag lägga mig och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0