Tiden går och går...

Då va det här året nästan slut. Helt sjukt vad tiden går fort egentligen! Känns som det nyss va sommar ju. Jag är ingen sånn som orkar skriva värsta årskrönikan men det hade varit kul om någon annan gick igenom mitt år och skrev upp det viktigaste som har hänt mig :)

Idag ska jag träffa Vickan, Hanna N och Hanna Ax och planera lite inför nyårsafton med lekar och lite sånt. Sen blir det bandy i kväll. Min första och förmodligen sista match för denna säsongen :)

Jag ska försöka hinna skriva ett litet inlägg i mån sådär sista dagen på året!
Nu måste man ju gå ut i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: issa

klä dig varmt till bandyn så du inte blir kall om rumpan! Ha så kul imorn..Kram

2009-12-30 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0