Tjohoo!

En av många bra butiker ska tyvärr stänga igen här i stan men tur i oturen så har dom dragit igång med REA, 50% t.o.m. Jag har redan varit där två gånger. Jag har köpt en julklapp till mamma, chinos, eyeliner och kaffemuggar!Jag åker säkert dit snart igen och ser om det inte finns något annat som jag "behöver".

Hade också sett ut ett tyg som jag ville ha att hänga upp på väggen men när jag skulle åka dit och köpa det i dag så va det sluuuuuuuut! Blev faktiskt lite putt för halva priset på det va en ganska bra summa.


                                

I kväll så har jag tränat handboll. Blev mest spel i dag för vi har match på torsdag som vi bara måste vinna, annars blir vi väl bänkade hela bunten till nästa match ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen gå och lägga mig för i morgon är det jobb igen!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0