090209

God dag!

Blev en bra helg tillslut. Revyn va riktigt rolig i år, med bra sketcher och häftiga danser. Kul när man känner lite folk som är med där också.
I går (söndag) så va det en ganska lugn dag. Jag och Erik städade hela lägenheten men det gick faktiskt ganska snabbt. Tog nog bara en timme. Efter det så åkte vi ut till Storeö till hans föräldrar, va ett tag sen vi träffade dom nu så det va trevligt. Där blev vi bjudna på kaffe och också middag. Satt och tittade på hockeyn men jag och Cino va inte sådär jätteintresserade så vi löste lite korsord istället :)

I dag är jag ledig fram till kl 22. Jobbar natt denna veckan. Men bara 4 dagar, skönt.
Ska snart ner på stan och köpa en jacka som jag hittade på gina tricot, tur att man har presentkort :) Sen ska jag till synsam och göra en synundersökning.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0