Friday, I´m in love

Heej!

Tycker verkligen om fredagar, då lagar man god mat och äter massa gott efter maten :)

I dag lagar jag, det blir fetaostfylld kycklingfile med tsasiki och ris, (Tack för receptet Linda). efter det har vi köpt både chips och chilinötter.

Va ju på Ikea innan och där köpte vi våran sängstomme som Erik precis har monterat upp. Det blev så himla bra! Men han fick skruva upp alla skruvarna och höja den två snäpp för jag vill sova högt :) Tack älskling!
Bilder kommer.

Ne nu ska jag se om maten är klar sen ska jag slänga mig i soffan och ligga där heela kvällen.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Linda

aaah såå goott !!

själv har jag ätit pepparbiff med tzatsiki och sallad mumma ! hejja bagge i lets dance :) pöss

2009-02-20 @ 20:14:35
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0