Ser fram mot helgen

Hej.

Ligger nu utslagen i soffan efter en tuff vecka med både jobb och utbildning. Har haft facklig medlemsutbildning, så nu vet jag lite vad allt det där handlar om :)

I kväll har jag varit uppe i Norrgårdshallen och tittat på KM, som vanligt blev det inte FF-LIF i final utan det blev GIF-LIF. Kul med lite andra lag i finalen än bara de gamla vanliga.

Ska snart gå och lägga mig bara titta på vem som åker ur Let´s dance, har inte tittat på de på nån vecka men håller fortfarande på Laila.

I mån ska jag upp och träna BP, om jag kommer upp :) brukar ofta vara ganska trött på lördagsmorgorna, men tror jag fixar de.
Efter det blir det fika här hemma, Eriks bror Johan kommer hit med familj. Tror dom skulle fixa semlor, mums.

På kvällen ska jag på sista föreställningen på revyn. Alltid lika kul.

Får sammanfatta resten av helgen senare.

Sova nu. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0