Slentrian!

Hej!

I går kom jag på en sak, mitt liv är som på en rak linje, inga toppar eller bottnar. Samma sak varje dag. Jobb, träna, laga mat och sova. Tur att man har helgerna att se fram mot.
Därför är det nog bra att jag nog blir varslad från jobbet så jag kan hitta på något annat, jag vill nog läsa lite kurser, men har inte kommit på vad än. Fasen så svårt de är!?
Eller ska jag söka in till polishögskolan i vår iallafall? Har varit till och från nu i ca ett halvår. Men jag förlorar ju ingenting på att testa.

Nästa grej att se fram mot: Jag ska hälsa på Vickan i GBG sista helgen i februari. Det ska bli riktigt kul. Shoppa, dricka gott och bara prata massa strunt :)

En sak jag också vill göra. Jag vill åka till Thailand, va ju där för ett år sen och där är det så himla underbart. Bara slappa, äta god mat och få sol och bad. Det är min stora passion :)

Tur att det snart är helg nu då. Linda kommer hem, så i mån ska jag, Ida, Linda och Frida gå till hotellet och äta tacobuffé. Mums.
På lördag ska jag fika på stan och sen blir det nog en liten titt i affärerna, kanske hitta något fint till min älskling, det är ju faktiskt alla hjärtans dag på lördag.
Söndag ska jag spela match igen, va ett tag sen nu. Det är nästan seriefinal. Vi spelar mot ronneby. Bara att ge gärnet.

Nu ska jag fixa lite mat.

Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0