Suget av IKEA

Hej.

Just nu skulle jag vilja åka till Ikea och shoppa loss bland massa möbler, ljus, tyger, vaser och ramar.

Jag och Erik ska snart åka dit och köpa en säng till oss. Just nu ligger vi på en madrass på golvet och jag börjar lite smått tröttna på de och vill komma upp lite. Vad sägs om den här modellen?


Ni kommer att få bilder av vårat boende när vi har kommit in och fått iordning riktigt ordentliget :)
Annars i dag så ska jag träna body pump och efter det handboll, blir dubbelt i dag men vad gör de? :)

kram på er.


Kommentarer
Postat av: carr.ooow

åh vi ska nog köpa den i vit, as fin modell, sett den live hos en =) med massa mysis kudar i=) miss you...

2009-02-10 @ 18:38:05
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0