Vilken härlig dag! lalalalalalalalalalala

God morgon!

Idag vaknade jag upp och det va underbart väder ute, strålande solsken. Lite trött va jag dock för i går efter jobbet åkte jag, Mariett, Susanne och Yvonne till Mc donalds och tog en meal, blev visst lite sent för vi satt där tills dom började vända upp stolarna på borden då tänkte vi att det är bäst och resa oss upp. Men ganska skönt och sitta och prata av sig lite och varva ner.

I dag blir det en bra dag. Ska snart i väg till Maxi och storhandla, har ju fått lön i dag :) så ska snart skriva inköpslistan, det är så det ekar i kylskåpet.
I eftermiddag ska jag och Erik åka upp till A6 och Ikea! Vi ska köpa en säng och lite annat smått och gott. Gillar det där stället!

Vad ska ni göra i dag?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0