ajaj.

God kväll.

Jag har sträckt min ljumske och det är inte skönt ska jag få be och tala om, som tur är så är matchen i mån kväll inställd pga av att Flottan har lämnat vo. Väldigt tråkigt för jag har laddat för den här matchen hela veckan. Men då får jag passa på att vila min ljumske så att den är bra till matchen mot Växjö på söndag istället.

I kväll har vi varit ute på storeö och fikat hos Eriks föräldrar, där bjöds det på varma mackor och kaffe. Fick också en liten tryffelbit. Haha skrattde ihjäl mig när Cino log mot mig och hade hela tänderna täckta med choklad, såg ut som en gammal skrovlig tant :) inget illa menat, höhö.
I morgon är det sista dagen på jobbet innan helgen, Jobbar nog bara till kl 12, bäst och passa på när man ändå inte har någonting att göra. Får ju ändå hälften betalt. Jag, Mariett och Erik ska luncha på chili thai då, buffé är mumsigt :)
Sen på eftermiddagen ska jag fika med Ida och Frida och hennes lilla dotter Annie. Har inte träffat dom på länge så det ska bli kul, tror Annie har växt endel också.

Vad ska man hitta på i mån kväll då? Jag som skulle spela match, blir nog en kväll framför tv:n istället. Let´s dance ju :)

God natt

Kommentarer
Postat av: linda

ja vill oxå va me er o fika !!snyft*

ska sätta mej me en kopp kaffe me tove o sofie i stället :)

tror ja kommer hem en helg i februari sen..vi få se :)

2009-01-16 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0