Dessa rykten...

Jaha då va man gravid också. Hörde det ryktet av en kompis och jag blev helt chockad, och självklart nyfiken som jag e så vill man ju veta vem som kan ha spridit ut de. Men det är säkert bara nån som har missförståt någonting som någon har sagt. Det brukar väl va på den vägen rykten startas.

Men men jag vet ju iallafall vad som är sant ;)

Ska snart börja jobba bläääääää. Vill verkligen inte. Fast tycker det ska bli lite skönt också för då får man in rutinerna igen och allt blir som vanligt.
Men vad tråkigt det låter. Jag vill inte att allt ska va som det alltid har varit. Kanske behöver lite omväxling i tillvaron. Någon som har något tips? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0