Flytt hela dagen

Hej. 
I dag vakande jag INTE när klockan ringde va ganska trött. Vaknade istället av att jag fick ett sms av Erik.

Upp och hoppa träning om 45 min, gick till toaletten och upptäckte att jag hade världens påsar under ögonen aldrig haft så stora tror ja, vad kan det bero på? trötthet eller? tänkte t.o.m hoppa träning för dom, men så blev det inte. Åkte till gymmet och tränade iallafall. Va riktigt roligt i dag.

Efter det har vi flyttat hela dagen så nu är alla möbler ute från min lägenhet, bara nått lass till tippen och städningen kvar sen är det klart. Men får ju dubbelt så mycket till våran lägenhet, vet inte riktigt vart vi ska ställa allt, men det löser sig :)

I mån är det match igen, borta mot Kalmar. Samling kl 8.30 bäst och gå och lägga sig snart. Erik har redan somnat i soffan :)

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0