Frukost!?

Jag är så less på frukost just nu och är inte sugen på varken macka eller fil. Så försöker hitta på något annat man kan äta för det är ju trots allt det viktigaste målet på dagen.
I dag kom jag på att jag skulle göra blåbärspannkaka men det gick nästan inte och vända dom för det blev bara mos av allting och sånt klarar inte jag av så det slutade med att jag slängde hela smeten i slasken. Smakade en pannkaka och den va faktiskt väldigt god så ångrade mig lite sen :(

Ska snart gå iväg till gymmet och träna Body Pump, tycker det är så himla kul. Känner verkligen att man har tränat efter ett sånt pass.

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: ingabretta

hej mysis jag röstar för en vecka med husvagn leka vuxna o ha de gött =) love you

2009-01-09 @ 16:46:26
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0