God kväll!

Precis suttit och tittat på Guldbaggegalan, och då slog det mig att vi har verkligen så himla bra skådespelare i detta land :)
AH... nu läste jag i Malins blogg att hon ska gå på efterfesten på Café Opera, Orättvist, jaja jag kan ju iallafall nöja mig med att se filmerna som va nominerade.

Jag säger som Cecilia Frode, det är inte alla som har en macka med prickig korv i fickan. :)

Helgen då? :

I lördags åkte vi iväg till Karlskrona för att spela våran första match efter julen, Väldigt lyckat för vi vann med 28-22, och jag va helt mörbultad efter matchen, ont överallt och det va inte bättre dagen efter.
Efter 2 timmar hem i bussen så vankades det lite fest, Elinor åkte till Paris i dag för att plugga i ett halvår och ville gärna gå ut så jag va inte sen och hängde på. Va hos Hubbe på förfest sen drog vi i väg till hotellet där vi fick stå i KÖÖÖ, fattar inte varför det e kö varenda gång man ska ut i den här stan. När vi till slut kom in så hade vi det trevligt och dansade glatt vid baren ;) Kommer sakna lilla Elionora men tiden går fort så hon kommer snart hem igen.




Hon är bara för goooooooooo


Söndagen började med en skön promenad i den friska luften. Blåste lite väl mycket förstås, men bara man tar på sig så. Efter att jag kom hem så lagade jag och Erik mat för kl 17 så va det hockey i Borohallen, dragning i reselotten också, då måste man ju va där. Men jag hade otur och vann ingenting. Jag kunde nämnligen ha vunnit en resa till Detroit och få se en NHL match. Det hade ju inte vart fy skam.

Ne nu börjar jag faktiskt bli trött. jag ska upp kl 5 och gå till jobbet så det är nog bäst att jag går och lägger mig nu.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0