God morgon

I dag ska jag ner på stan och ta en klasskisk lördagsfika med Kristin på cecil, brukar ju va ca 30 stycken som tänker samma sak så bäst och gå ner tidigare än dom så man får ett ledigt bord :)

I går va det en lugn kväll. Jag och Erik besämmde oss för att äta köpemat men det blev bara jag till slut som gjorde de. Det blev 10 bitar sushi, mmmmmmm det va så gott. Har nog blivit en av min älsklingsrätter. Vi tittade självklart också på Let´s dance, lite mer spännande för det va ju ett par som va tvugna och lämna, själv tyckte jag att Carl Jan skulle åka ut, han är så tråkig att titta på. Men så blev det ju tyvärr inte.
Tycker juryn är så taskiga mot Kitty, menar hon är inte väl inte sämre än någon annan så varför ska hon få så lite poäng, tror inte dom tycker om hennes personlighet, men det gör jag. Och Bagge hon sopade banan som vanligt. Hoppas hon vinner hela skiten :)

I kväll har vi inte riktigt bestämmt vad vi ska hitta på, några stycken skulle dricka lite och gå ut i kväll men jag ska ju spela match i mån så i så fall får det nog bli en alkoholfri päroncider för mig :)
Så får se om vi åker ut till Issa och Robin ute i skogen eller om vi stannar hemma?

Ha en underbar dag alla människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0