Let´s dance :)

God kväll.

Den här dagen har varit slapp och jag har inte gjort mer än vad som har behövts. Började med att jag vaknade och gjorde en smoothie till frukost innehållande banan,blåbär,hallon och vaniljyoghurt. Mycket smaskig :)
Därefter gick jag ut och tog en promenad och avslutade med ett drop in på sunny side, fick dock inte så mycket färg tror det va ganska gamla rör, bättring Andreas.

Min Erik va go i dag och gick hem från jobbet redan kl 12.00 så att vi hann med att uträtta lite ärenden. Först gick vi till café hörnet och åt varsin bakad potatis, mums va de. Därefter åkte vi bort till Ica Maxi och fredagshandlade.
När Erik skulle åka och tvätta bilen bestämmde jag mig för att inte följa med så jag bad han släppa av mig på stan för en snabb shopping, gick till gina tricot för att se om dom hade något fint. Jag köpte ett par jeans och en vit t-shirt för endast 298 riksdaler. Bra med rea ibland. Men vad mycket fint dom hade fått in nu till vår/sommar, hittade ett par klarblå chinos som föll mig i smaken, men får vänta till efter den 22:a :)

Aftonen tillbringade vi i soffan med säsongstarten av Let´s dance.

Låt mig nominera bäst av 3.

Kvällens snyggaste: Laila Bagge
Kvällens  bästa dansare : TippenMorgan
Kvällens snyggaste klänning: Kitty Jutbring

Jag och Erik blev danssugna i soffan så vi tog tag i det vi hade i dansväg. Tror ni vi skulle komma långt!? :)




                                         




Kanske om vi tar fram det vi verkligen kan till nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: carro--oo

ni går lätt vidare, snygga moves, saknar dej min ros!

2009-01-10 @ 19:11:13
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0