Pizzabak

Hej.

Sitter här med lite träningsvärk i kroppen efter boxen i går, men det va riktigt roligt och väldigt bra träning. Jag och Erik ska börja gå på det nu en gång i veckan :)

Snart kommer Lisa min syster hit och vi ska baka egen pizza. Det ska bli mums, jag ska ta ett kort på den och lägga ut här sen. :)
Börjar lite intressanta program i kväll också. semestersvenskar, ett program om reseledare i Thailand. kanske har varit på något ställe dom filmar ifrån. Jag och min kompis Linda reste runt i Thailand i nästan 2 månader förra året, en oförglömlig resa med många minnen.

Är en dokumentär på 1:an i kväll också om Lars Winnerbäck. Kan ju va intressant att titta på.
Nu dax för pizzabak.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0