Shoppinggalen

Hej.

Va inne på gina tricot i dag igen. Jag får inte gå in där för varje gång hittar jag något och just nu är jag verkligen PANK. Veckan som kommer nu får jag verkligen snåla, äta upp all mat som vi har i frysen för har knappt råd och köpa mat.
Sägs väl att januari månad är årets pankmånad?




MIna fynd i dag :)

Ser fram emot kvällen. Först ska vi till Hanna Nicklasson en sväng sen ska vi ut till Issa Och Robin i skogen. Där kommer det nog va endel mycket trevligt folk, vart på en fest där i somras och då va det trevligt. Tror det kommer bli lika bra i dag :)
Va på willys innan och köpte en alkoholfri päroncider, det e det enda jag ska dricka. Spelar ju match i mån mot Växjö. Får se hur det går med min ljumske, ska låna ett par värmebyxor av Ida sen måste jag värma upp riktigt ordentilgt. Har haft ont i mitt nycklben i dag också, faktiskt riktigt ont, det kommer nån gång ibland. Men jag måste ha legat fel i natt.

Nehe snart dax och göra sig iordning. Ska hämta Hanna Axelsson 18.45. Kan ju inte komma försent.

Ha en bra kväll.

Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0